6 Temmuz 2013

Yeis Sensura - Dokunmam Farklı Tene (Sözleriyle)


Bi düş kadar güzel yanında olmak sevgilim 
Ben her buluşmamızda gitmemeni istedim 
Çünkü en güzel şeydi ellerine dokunmak 
Küçük de olsa vedaları sevemedim 

O kadar kısa süre ama yıl gibi 
Sanki epey önceden sevmişim seni 
En heyecanlı şey ne biliyo musun sevgilim 
Tanıdık çıkma korkusuyla tutmak o elini 

Her gecemde seni hatırlattı rüyalar 
Yağmurlu kış günüydü ilk buluşmamız unutmam 
Sarılmak için can atıyodu kucaklarım 
Sapıklaştı zor tuttum öpmeliydi dudaklarım 

Yanında ölmekten yok başka dileğim 
Yanımdan eksik olma gerçekten meleğim 
Sevdiğim bi tek sensin unuttum eskileri 
Şimdi masamı süslüyor benzersiz resimlerin 

Yolumuz aynı yöne ve bindik gidiyoruz aynı yere 
Sen bırakma elimi o ölümüm olur dokunmam farklı tene



Dalarım hergün resmine hayal kurarım 
Sen olmadan çekilmez hayat bunu anladım 

Yetmez seni anlatmaya kelimelerim 
Ve yokluğunda yanımdan eksik olmuyor hayalin 

Bu kadar mutluluk sonunda olmasın keder 
Bişey istemiyorum yanımda olman yeter 
Ve daha da bağlanırken senin varlığına 
Bu dakkadan sonra ayrılmak ölümden beter 

Mutluluktan uçan görüyosun ikimiz 
Anlatamam seni mürekkep olsa da şu deniz 
O kadar tarifsiz bi o kadar eşsizsin 
Biliyosunki biz ayrılmaz bi eşiz 

Düşünsene seninle yabancı olsaydık 
Sadece gördüğümüzde selamlaşsaydık 
Bi düşün o an gözünden şöyle bi geçsin 
Ve şimdi uzan yatağa sesim gecene eşlik etsin 

Yolumuz aynı yöne ve bindik gidiyoruz aynı yere 
Sen bırakma elimi o ölümüm olur dokunmam farklı tene

0 yorum:

Yorum Gönder